Bezpłatne formularze podatkowe

2 Views Comment Off

Zeznanie podatkowe on-line

Zeznanie podatkowe to nic innego, jak wykaz wszystkich rocznych dochodów podatnika. Każdy ma obowiązek złożyć takie zeznanie do urzędu skarbowego maksymalnie do końca kwietnia roku następującego bezpośrednio po tym, którego dotyczy zeznanie. Bezpłatne formularze podatkowe znane wszystkim jako PITy można pobrać do wypełnienia w placówce urzędu, w biurze rachunkowym lub doradztwa podatkowego, a także można wydrukować je z internetu. Istnieje również możliwość wypełnienia formularza on-line i wysłania go prosto do urzędu (bez potrzeby drukowania i wysyłania go pocztą czy osobistego składania w urzędzie). Do wysłania zeznania przez internet wystarczy zainstalować odpowiedni program (zazwyczaj są one bezpłatne), który nie dość, że go wyśle, to jeszcze pomoże nam go wypełnić. Można również skorzystać z pomocy biura rachunkowego – pracownicy takich biur doskonale orientują się w obowiązujących przepisach podatkowych, dlatego korzystanie z ich usług minimalizuje ryzyko wystąpienia ewentualnych błędów w zeznaniu.

Najstarsze wpisy tematyczne on-line:

Bezpłatne formularze podatkowe
1 vote, 5.00 avg. rating (89% score)

About the author